Societate comerciala din Medias angajeaza Asistent Manager. Persoane selectata va oferi suport administrativ persoanelor cu functii de conducere și va avea următoarele responsabilități:
- asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia;
- se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere;
- se ocupă de corespondenţa (email, fax, poştă) persoanei cu funcţie de conducere şi redactează răspunsuri la aceasta (în măsura în care este abilitată să facă acest lucru);
- stabileşte agenda de întâlniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia şi în limita timpului disponibil;
- se ocupă de agenda de călătorie (bilete de avion, cazare la hotel etc.);
- întâmpină (şi conduce) persoanele pe care managerul urmează să le întâlnească;
- organizează şi coordonează întâlniri şi conferinţe;
- concepe şi redactează documente, prezentări şi rapoarte;
- poate representa managerul la întâlniri atunci când acesta nu este prezent;
- primeşte înregistrează, scanează documente contabile şi le distribuie conform procedurilor interne;
Cerințe:
- Cunostinte de limba germana scris si vorbit;
- Cunostinte de limba engleza scris si vorbit;
- Cunostinte foarte bune de operare Microsoft Office
- Abilitati de comunicare
Se oferă pachet salarial atractiv și posibilități de dezvoltare într-o companie solidă.
CV-urile se primesc la adresa angajari@mediaslive.ro iar persoanele selectate pentru interviu vor fi contactate.
Newsletter saptamanal MediasLive
Vrei sa primesti stiri si evenimente din Medias pe e-mail? Aboneaza-te la newsletterul nostru saptamanal!