Angajări la MedService

Angajări la MedService

MedService (Reprezentanță Citroën & Peugeot, service auto multimarcă, ITP, vulcanizare, spălătorie, rent-a-car) își consolidează echipa și caută colegi pentru posturile de : INSPECTOR ITP, MECANIC AUTO si CONSILIER SERVICE! Trimite CV-ul tau la  sorin.hodarnau@medservice.ro sau suna la 0751020289.

Detalii despre posturile vacante:

INSPECTOR ITP

Responsabilități:

  • Efectuarea inspecțiilor tehnice periodice ale vehiculelor;
  • Verificarea și testarea sistemelor de siguranță ale vehiculelor;
  • Identificarea problemelor și a defecțiunilor și furnizarea de soluții pentru remedierea acestora;
  • Întocmirea rapoartelor de inspecție și a documentelor necesare conform reglementărilor în vigoare;
  • Comunicarea cu clienții și furnizarea de informații cu privire la inspecțiile efectuate și la eventualele probleme identificate.

Cerințe:

  • Experiență anterioară în domeniul inspecțiilor tehnice periodice;
  • Cunoașterea reglementărilor și standardelor în vigoare;
  • Atenție la detalii și capacitatea de a identifica probleme și defecțiuni;
  • Abilități de comunicare și relaționare cu clienții;
  • Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și de a respecta termenele limită.

 

  • MECANIC AUTO

Responsabilitati:

  • -Realizarea lucrarilor de reparatie si intretinere solicitate de catre client;
  • -Verificarea stării generale a automobilelor clienţilor şi determinarea/documentarea defecţiunilor;
  • -Consultatrea manualului de reparatii, efectuarea diagnozei

Beneficii:

  • -Salariu negociabil in functie de experienta
  • -Tichete de masa
  • -Oportunitatea de a lucra intr-o companie de renume
  • -Bonus variabil nelimitat: pentru depasirile de target efectuate (targhetul se stabileste in functie de experienta acestuia si de salariul fix acordat)

Cerințe

  • -Studii medii
  • -Calificare in domeniu
  • -Permis de conducere categoria B
  • -1 ani experienta ca mecanic auto

 

  • CONSILIER SERVICE

Consilierul de service este responsabil de aplicarea intensivă a tuturor tehnicilor de vânzări pentru lucrările de service și pentru piesele de schimb și accesorii. În special, consilierul trebuie să depună toate eforturile pentru atingerea obiectivelor stabilite de conducerea service-ului. Consilierul trebuie să asigure faptul că atelierul companiei contribuie prin calitatea optimă a lucrărilor la satisfacerea clienților cu privire la service. Clienții care urmează să fie asistați de consilier trebuie să fie susținuți în mod sistematic și calificat în toate etapele procesului de service cu scopul obținerii unor rezultate optime și a creșterii satisfacției acestora, drept bază a legăturii pe termen lung cu marca și compania. Se vor respecta procedurile de lucru stabilite cu societățile de asigurare cu privire la executarea reparațiilor și decontarea acestora. În cadrul acestui proces de service, consilierul de service trebuie să îndeplinească următorele atribuții

Beneficii

  • -Salariu fix motivant
  • -Tichete de masa
  • -Contract nedeterminat
  • -Alte beneficii

 

Newsletter saptamanal MediasLive

Vrei sa primesti stiri si evenimente din Medias pe e-mail? Aboneaza-te la newsletterul nostru saptamanal!

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu

Vrei sa primesti evenimentele si noutatile
pe e-mail?

Aboneaza-te la newsletterul nostru si te asiguri ca nu pierzi nicio oportunitate!