FIȘA POSTULUI INGINER MENTENANȚĂ
Departamentul : Service / Mentenanta
Studii superioare tehnice de specialitate: – specializare in Automatizari Industriale / Electrotehnica / Electromecanica
CERINTE:
– sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
– sa nu aiba antecedente penale
– sa fie apt din punct de vedere medical;
– lucru in echipa;
– Excelente abilitati de utilizare a computerului
– cunoasterea cel putin a unei limbi straine (de preferat engleza scris, citit si vorbit – nivel Intermediar)
– permis conducere cat. B
SARCINILE POSTULUI/ACTIVITATILE SPECIFICE POSTULUI
- Experienţă practică în instrumentaţie şi automatizări
- sa se preocupe ca termenele de realizare a sarcinilor individuale sunt identificate in timp util in scopul incadrarii in sarcinile echipei
– sa asiste si sa ofere suport echipei in instalarea si funcționarea echipamentelor
– sa diagnosticheze si sa repare sistemele si echipamentele
– sa asigure identificarea si localizarea defecțiunii, testarea, calibrarea elementelor buclei de reglare automata
– sa ofere mentenanța si repararea echipamentelor electrice si automatice
– sa asigure instalarea, repararea si inlocuirea senzorilor, traductoarelor si echipamentelor specifice acitivitatii
– sa monitorizeze funcționarea echipamentelorpentru controlul din timpul procesului si pentru acțiuni preventive
– raporteaza conducerii, prin rapoarte periodice, situatia operativa si diverse probleme ce ar putea fi de interes
Pentru relatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0729390651.
FIȘA POSTULUI INGINER OFERTARE
Domeniu: TEHNIC
Tipul job-ului: Full time
Nivel: Experienta 3 ani
Cerinte:
Studii superioare tehnice;
Cunostinte avansate de limba engleza;
Cunostinte avansate de utilizare MS Office (Word si Excel);
Perseverenta, abilitati de comunicare, coordonare si organizare
Principalele responsabilitati:
– Mentinerea legaturii cu clientii / furnizorii existenti;
– Prospectarea pietii in vederea extinderii portofoliului de clienti;
– Analizarea si intocmirea documentelor, caietelor de sarcini, fise de date, planuri;
– Intocmirea de oferte conform documentatiei puse la dispozitie de catre beneficiar;
– Identificarea materialelor, echipamentelor (fise tehnice) ce intra in componenta ofertei;
– Intocmirea situatiilor de lucrari;
– Elaborarea rapoartelor si a situatiilor specifice de activitate solicitate de management;
- Studiaza documentatia (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) predata de beneficiar sau pusa la dispozitie de colegii din departamantul de vanzari;
– Stabileste strategia pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerintele transmise si politica firmei pentru intocmirea ofertelor;
– Contacteaza si negociaza conditii comerciale cu furnizorii interni;
– Intocmeste oferta tehnico-economica in conformitate cu cerintele documentatiei primite;
– Raspunde tuturor solicitarilor beneficiarului in vederea transmiterii clarificarilor pentru oferta predata catre acesta;
– Participa, daca este solicitat, la toate negocierile ce vizeaza sustinerea ofertei tehnice
– Experiență în pregatirea de propuneri tehnice si comerciale
– Abilităţi de comunicare, negociere și vânzări
– Capacitate de lucru în echipă
Newsletter saptamanal MediasLive
Vrei sa primesti stiri si evenimente din Medias pe e-mail? Aboneaza-te la newsletterul nostru saptamanal!